Dag 31

Dit was onze laatste volledige werk dag!
Morgen komen de leraren voor het examen en vrijdag zijn we smiddags zo goed als vrij zodat we onze koffers kunnen inpakken.

Vandaag begon de dag zoals altijd dus ga niet vertellen hoe saai dat is geweest. ( nu heb ik t toch gedaan oeps )

toen we de ooien aan het voeren waren toen stond ritchey langs de kant en toen gingen de lammetjes bij hem staan. hij wist van gekheid niet waar hij moest kijken en staan want ze lammetjes kwamen steeds achter ze aan. echt grappig!!

we gingen schapen voeren op het land. echt leuk om te zien hoe al die ooien met hun lam achter je aan komen rennen als je met de golfkar door het land rijd!

na dat we hiermee klaar waren gingen weeten en opwarmen!

hierna gingen we fotos maken van PIETERTJE!!!!

en een foto van een helicopter

maar smiddags gingen we ooien van het land halen om te kijken of ze zwanger waren want anders kunnen ze naar de slager.

En toen zagen we 2 rammen waarvan er 1 op een varken leek en hij maakte ook steeds het geluid van een varken haha!

kijk hoe klein hij is vergeleken met die andere ram die links op de foto staa haha.

ooooooooo en Ken heeft zijn baard eraf geknipt en zijn haren geknipt. het is een heel ander persoon nu echt grappig!!

Metha

succes met jullie examen!!

Nog even de laatste lootjes, ga er voor.!

Liefs Oma.

mama kitty

Ken zonder haar??????maak een foto.ben zo nieuwsgierig wat er onder dat haar zit.haha

Willy

succes vandaag dames

monique

Doe jullie best en dan komt t wel goed.
Ik heb er alle vertrouwen in.