dag 32

Vandaag was onze laatste donderdag YEAH!!!

Vanmorgen alles gedaan zoals iedere ochtend en toen om 1 uur eten. Na dat Debbie en ik klaar waren met eten gingen de boer en Ken eten toen die aan het eten waren hoorde we een auto deur dicht slaan dus ik kijken en jawel hoor eindelijk waren de docenten er!!!

Debbie mocht eerst haar examen afnemen. EN DAT DUURDE LANG EN NOG LANGER EN NOG LANGER EN NA BIJNE 5 KWARTIER KWAM ZE TERUG...

En toen mocht ik. Dus het eerste wat ik vroeg was: vallen jullie niet in slaap zo want volgensmij horen jullie nu al 5 keer hetzelfde verhaal van iedereen. Daarop zeiden ze: haha nou dat niet maar we beginnen wel dingen dubbel te vragen of vragen over te slaan omdat we denken dat we het al gehord hebben haha.

Dus ik dacht dat komt mij ten goede laat ik er misbruik van maken, helaas lukte dit niet haha.

Maar almetal WE ZIJN GESLAAGD !!!!! YEAH!!!!!

Na het examen gingen we lammetjes melk geven en ging ik eventjes Pietertje knuffelen.

Hij is zwaarden geworden dus dat betekend dat hij groeit!

Morgen is onze laatste ochtend. In de middag spullen pakken en de caravan schoon maken want die mensen denken dat het een schapenstal is als ze binnen komen haha. Savonds voor het laatste slapen hier en zaterdag naar huis!!!!

Reacties

Reacties

NETTIE VAN CHICO

GEFELICITEERD ALLEBEI! BEDANKT VOOR DE LEUKE VERHALEN EN FOTO`S DE AFGELOPEN WEKEN.
SUCCES MET DE SCHOONMAAK EN EEN FIJNE TERUGREIS NAAR NEDERLAND GEWENST!

oma Aalbrecht

Allebei gefeliciteerd,nu nog een nachtje slapen en dan morgen weer naar huis,hoera!Ik heb genoten van jullie verhalen, allebei een goede terug reis en Debbie de
groetjes van opa en oma

Larissa

Gefeliciteerd meiden ben echt super blij voor jullie
Kunnen jullie tenminste met een gerust hart naar huis
Nou geniet nog van jullie laatste dagje en Joya bedankt voor de leuke verhalen en ik zal je voorlopig niet zien en ben echt blij dat Debbie zaterdag weer thuis komt heb je ech wel gemist ook al heb ik dat zo min mogelijk gezegd xx

Ik vind jullie foto's ook helemaal geweldig is echt iets om op terug te kijken

XXXlarissa

P.S. Fijne terug reis

Nicole

Zo, dit avontuur zit er weer bijna op !!! :-)
Heb iedere keer weer uit gekeken naar jullie verslag. Nogmaals , leuk geschreven Joya !!!!
Kijk uit naar je boek. wat was het ook alweer?
Schapenavonturen van Joya en Debbie...
GEFELICITEERD met jullie examen !!!
Nu nog ff 2 nachtjes slapen en dan......
NAAR HUIUIUIUIUIUIS !!!!!!!
Goede reis . Groetjes aan de boer en boerin en Ken niet te vergeten.
Tot zaterdag !!!!
Ben zooooooooo blij dat jullie weer thuis komen !!!!
Big hug mama/Nicole

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Metha

gefeliciteerd meiden met jullie examen! had het niet anders verwacht,jullie zijn echte keien.
Ik heb echt genoten van jullie verhalen elke dag, maar nu lekker weer naar huis.Succes met de schoonmaak en een goede reis terug naar huis Big hug Oma xxx

Willy

Meiden VAN HARTE GEFELICITEERD goed gedaan,
en echt Joya de verhalen waren echt leuk om te lezen en de foto's waren ook super.
Tot morgen en een goede reis

xx Willy

mama Kitty

Wat leuk dat jullie de duckies nog kunnen zien.Op de valreep.Wat is die Ceinwen toch een lief mens met haar eendjes in huis. Alsof ze het nog niet druk genoeg heeft. Doe Ceinwen, Geoffrey en Ken de groeten van Fred en mij .Wij hebben genoten van jullie verhalen en de dagen in Wales. Dikke kus voor jou en Debbie en tot morgen.Dan krijgt je je scootertje weer terug,helaas. Kus mama en Fred xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!