dag 33

Ergens is er iets fout gegaan met tellen want vandaag zou het eigenlijk dag 34 moeten zijn haha!

En omdat het de laatste dag is dachten Debbie en ik we gaan ons laatste verhaaltje in het Engels schrijven. Maar dat doen we toch maar lekker niet!

Vanmorgen onze laatste ochtendje werken. Toen we alle moed verzameld hadden om op te staan en te gaan eten mochten we daarna ons gaan omkleden en aan de slag. Toen we melk wilde maken was de melk poeder op en toen we stro wilde pakken, konden we nergens meer een baal vinden. Op de hele stapel na dan waar mama Duck aan het broeden was. Toen Debbie een kijkje wilde nemen om te kijken of ze misschien Jenga kon gaan spelen in de stapel, hoorde ze ineens een geluidje wat veel op een jong eendje leek En toen ze goed ging luisteren wist ze het zeker. Dus Debbie en ik op een grote baal geklommen zodat we wat konden zien en jawel hoor de eieren zijn uitgekomen!!!!!! Dus nu wisten we helemaal niet meer wat we konden gaan doen want Jenga durfde we niet te spelen met die kleintjes erbij! Dus dan maar zakken voer vullen. Nadat we dat gedaan hadden kwamen gelukkig Ken en de boer aan zodat we aan het werk konden. Eerst eventjes ooien van het land gehaald die naar de slager gebracht mochten worden en daarna overal voeren. Toen we aan het voeren waren kwam Ken met een jong eendje aanlopen dat uit het nest gevallen was. Dus wij namen het diertje over en brachten het naar de boerin toe die ons weer vertelde dat we alle jonge eentjes moesten gaan vangen omdat ze anders opgegeten zouden worden door de ratten, vossen en alle andere beesten die er te vinden zijn hier!

Dus Debbie en ik naar boven gesneld en Debbie klom in de grote stro berg en plukte 1 voor 1 alle baby'tjes eruit. 10 STUKS!!!

Wij ze allemaal in een emmer gestopt en ze naar de boerin gebracht. Toen we aankwamen bij haar vertelde ze dat ze, ze op de AGA cooker zou zetten ( ik dacht bij mezelf dat wordt eend vanavond!!! )

Toen we in de stal aankwamen zagen we dat Pietertje in de hoek stond.

Hij had straf gekregen omdat hij zijn bord niet leeg had gegeten

Toen we hiermee klaar waren gingen we verder met voeren en gingen we de lammetjes allemaal voor het laatst de fles geven! En toen we weer in huis aankwamen hebben we onze jassen gelijk in de wasmachine gegooid. K denk dat ze ons anders morgen niet in het vliegtuig mee hadden laten gaan haha.

Toen we binnen kwamen gingen we ons gelijk eventjes inchecken zodat we naar huis mogen en toen zagen we dat alle eendjes bij de AGA lagen op te warmen. De boerin vertelde ons dat we ze eventjes moesten laten drinken en eten. Echt zo een schattig gezicht om te zien hoe ze dingen snel door krijgen en het dan zelf doen. We hebben er een hoop foto's van gemaakt.

Hierna gingen we onze koffers inpakken en natuurlijk wegen of ze niet te zwaar waren. Na 3 keer spullen eruit gehaald te hebben waren ze koffers op gewicht en konden ze dicht.

Nu nog eventjes de laatste foto's op de computer gooien en een verhaaltje schrijven. Morgenochtend gaan we vroeg vertrekken zodat we op tijd bij de trein zijn want het zal ons natuurlijk niet gebeuren dat we te laat komen daar en dan ons vliegtuig missen haha.
morgen zullen Debbie en ik nog een laatste verhaaltje schrijven als een soort van evaluatie.

Nicole

Wat leuk , dat jullie nog net de eenden kuikens hebben kunnen zien. Die wilden zeker ook ff afscheid nemen :-)
Nou meiden, Ik ga nu slapen en dan ZIE IK JULLIE MORGEN WEER !!!!!!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeee

XXXX