HET VERTREK!

ALLEREERST!!! SORRY VOOR ALLE SPELFOUTEN DIE GEMAAKT GAAN WORDEN HAHA.

En ja hoor na zo een lange tijd wachten was het dan eindelijk zover.

Vanmorgen om 6 uur ging de wekker en om 7 uur zaten we in de auto naar schiphol.

Jeetje t leek wel een dodemans ritje haha. maar goed, ik heb het overleefd en op schiphol gingen we de koffers afgooien. en bij kelly moest natuurlijk alles weer fout gaan haha.

nadat we dat gedaan hadden hebben we een foto gemaakt van alle studenten en toen mocht iedereen gaan huilen (a).

Na het huilen gingen we door de douane. die mannen achter dat loket zullen ook wel gedacht hebbn... al die meiden hebben ineens rode vlekjes in hun gezicht. raar dat die niet op hun paspoort staat. ook hebben we bij de douane2 jongens gesproken die voor 5 JAAR NAAR INDONESIE GINGEN.... dan waren wij aan t mutsen over 5 weken wales.

Na heel het douane gebeuren gingen we maar gelijk opzoek naar onze gate waar natuurlijk alle sieraden af moesten schoenen uit en derest van het hele ratteplan haha.

en toen was het zover!!!!!!!!! we gingen het vliegtuig in. nog even snel een berichtje sturen naar iedereen nu het nog kan en opstijgen maar :-P.

na een vlucht van een uurtje kwamen we aan in Burmingham, waar we allemaal geld moesten wisselen wat natuurlijk eerst 5 keer fout ging:P

en vervolgens in een klein treintje wat net een achtbaan leek.

toen snel een kaartje kopen. staan we bij dat loket ga ik op mijn goedste engels vertellen dat ik een retourtje wil hebben natuurlijk nooit te verkrijgen als je nietmeer dezelfde maand terug gaat ( o o Henk toch ) dus nu maar een enkeltje. Toen moesten we de trein gaan zoeken een hele zoektocht hoor als je met allemaal blonde meiden opzoek ben naar een trein terwijl er nog 500 andere staan. maar gevonden en nogwel optijd ook. nog eventjes snel de andere meiden uitgezwaait.

de trein reis verliep goed. en bijna aan t einde van de reis kwamen we een nederlands stel tegen wat met de trein ging rondreizen. toch leuk om nederlanders te spreken als je zover van huis bent:P.

aanmaal aangekomen op de plaats van bestemming moesten we een trap op... enig idee hoe zwaar t is als je 30 treden omhoop moet lopen met een koffer van 20 kilo en ook weer de trap af. iedereen buitenadem natuurlijk haha.

en toen kwamen we ons boerinnetje tegen :-P.

Toen verder met de auto naar het huisje toe.

we hebben nu onze eigen caravan echt lekker! hebben we een plekje voor ons zelf.

tot nu toe gaat alles goed. het zijn aardige mensen.

o en wat ook leuk is.... er is nu iets van een kampioenschap van rugby op tv. De boer en zijn vrouw zitten helemaal in spanning voor de tv haha.

o en we hebben ook tehoren gekregen wat onze werk tijden zijn!!! ik ben er helemaal blij mee :-D!!

morgen weer een verslag van de dag!

Reacties

Reacties

larissa van der togt

heeii meiden,,

ik hoop dat jullie het super naar je zin gaan hebben daar. en half partyen ook he haha met jullie eigen caravan. en niet vergeten marc te benoemen XD

nou ja ik spreek jullie wel weer
xx laris

Nicole

Halloootjus....

Al lekker geskyped !!
Blij te horen dat alles goed is gegaan.
Ik mis alleen nog dat fotootje Joya....
Ik hoop dat jullie lekker slapen vannacht en ben benieuwd hoejullie 1e werkdag wordt !!!
Spreek jullie gauw !!!!
Bey girls !!!!

xx Nicole

tonna

hoi lief zie je wel dat het allemaal meevalt men lijd het mest wat men vreest, mijn motto goed onthouden moet ik je een donatie voor de foto,s doen ? niet dat iedereen straks 100 foto,s doneert op je site ik hoor het wel
ik leef met je mee xxxxxxxxxxxxxx love you

jasper

hey schat blij dat je goed ben aangekomen , mis je al wel hoor, nou veel suc6 morgen en spreek je snel xxxxx ly

Henk van der Pol

Wat hebben jullie een leuk stukje geschreven, zeg. Zo te lezen is het allemaal vrij goed gegaan. Vorig jaar hadden de meiden wel een retourtje, vreemd dat het nu niet ging. Rare mensen, die Engelsen!
Ook prettig te lezen dat jullie een goed gevoel hebben bij de plek waar jullie zitten. Wel luxe hoor, een eigen caravan. Straks krijg je nog het gevoel dat je op vakantie bent, :-)
Nou, heel veel plezier daar en dat het maar een mooie en leerzame stage mag worden.
Groetjes, Henk

Willy

maak maar veel foto's dan kunnen we zien waar je verblijft , wat een luxe een eigen caravan geniet van deze tijd het is zo weer om.

xx Jos en Willy xx

Mama Kitty

Hallo Joy & Deb.
Hahaha, schoenen uit bij de douane. Ik zie je al staan met je bruine en gele sok. Lekker relativeren voor jullie na je verhaal over de 2 jongens die 5 jaar weggaan. Dan is 5 weken een peuleschilletje, toch? En je eigen caravan is natuurlijk toppie....En onwijs Joy dat je vandaag een lammetje heb zien geboren worden en helemaal volgens het boekje,zonder hulp.
Dat gaat nog anders worden straks. Ik kan niet wachten om naar je toe te komen en te zien waar je het over hebt gehad. We gaan er een paar leuke dagen van maken.Kijk uit naar je volgende verhalen . Dikke kus van mij en Fredje natuurlijk.xxxx

metha verdoold

hoi Debbie, wat leuk al die verhalen wat jullie meemaken.Doe je voorzichtig met die pick-up.Misschien kunje daar meteen je rijbewijs halen.Grapje! Heb jij al geholpen bij de geboorte ven lammetjes? Groetjes aan Joya en ik kijk uit naar jullie volgende verslag. xxx Oma.

Sade en Stella

Wat leuk heb je het een beetje naar je zin?
Leuke verhalen, en leuke foto's. Hoop dat je nog leukere dingen mee gaat maken. Nou veel plezier nog he!

Dikke knuf Sade en Stella.

Nelly Lammers

Hoi, Ik zoek naar de dochter van Bernhard en Jopie Barendsen. Zij hadden 2 dochters Metha en Sonja.
Is deze oma de Metha Verdoold in den Haag?
Stuur mij dan aub een mailtje?
teach4bread@yahoo.com
Een leuk reisverhaal overigens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!