Dag 1

Zo de eerste dag hebben we overleefd. Een eerste dag is altijdzo vervelend! Je kunt alleen maar kijken en afwachten, maar we hebben het gered,dus vanaf morgen kunnen we hopelijk op onze eigen voeten staan.

Vanmorgen om 8 uur aan ‘t ontbijt en om kwart voor 9 naar destal toe, omdat het werk lag te wachten. Als eerst gaven we een lam de fles.Vervolgens mochten we een paar lammeren met hun moeders naar het land brengen.En geloof het of niet, we hebben er eenuur over gedaan. The god mann bladdy mother leavs her childalone. Na eerst een hele tijd achter het lam aan gerend hebben, hadden we hemeindelijk te pakken en mochten we ook nog is achter de moeder aan gaan rennenmet dat lam. Dat ging echt waar 'voor geen meter' hahaha. Maar uiteindelijk ishet allemaal gelukt.

Na al dat geren over die heuvels ( BERGEN ) Heb ik nu zoongeveer de benen van een wielrennen (A).

OOO dat paplam dat de fles moet denkt dat ze een hond is :P hihien ze hebben een hond (Ritchie) een bordercollie, die zijn werk niet goed doet.Echt niet cool!

En ze hebben ook een man op de boerderij werken die we nietkunnen verstaan. We moeten steeds vragen wat hij zegt en na 3 keer zegt hijiets zoals brabbelblablabla en dan wijst hij ons wat we moeten doen en als weop de heuvels zijn dan gaat de hond (Ritchie) mee en dan doet hij zijn werkniet goed en roept die man steeds iets zo ongeveer 500 keer achter elkaar watwe niet kunnen verstaan en dan ineens horen de F*CK F*CK F*CK you stupid fool!!!echt grappig.

De hond drijft de schapen ook continue de verkeerde kant opwaardoor de schapen bijna over de weg lopen.

Daarna hebben we alle stallen een beetje opgestrooid en hebbenwe bij de koeien en stieren gekeken. Alles eten gegeven en toen ben ik met deboer naar een ander stukje land geweest met een stal. Daar alles even bekekenen wat ooien met hun lam verplaatst. Voorderest was het vandaag een rustigedag. Er is maar 1 ooi bevallen van een tweeling. De boer vertelde ons ookvandaag dat we over een week zelf mogen gaan helpen met het lammeren.

We hebben net lekker gegeten. en gisteren ook uiteraard!!! onsboerinnetje kan erg goed koken!!

jasper

haha lekker renne over de heuvels dus je komt weer goed fit thuis:p

is ook wel handig met een hond die luisterd en een man die je kan verstaan werkt tog altijd wel prettig:p

wel blij dat je goed te eten krijg en dat de tijd wel lekker snel gaat ben benieuwd wat je er van gaat vinden als je moet helpen met lammeren,ik wacht op je volgende verhaal.

xxxxx love you

Nicole

Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben. Leuk die foto's !!!! Goh , Deb....daar op het pottie ben je toch wel groot :-P
Fijn dat jullie goed worden verzorgd door het boerinnetje.
Hoop dat jullie het vanacht wat warmer hebben.
Kijk uit naar jullie volgende verslag.

XXXXXX mama/Nicole

kitty

Lachen zeg die hond.Moet ineens denken aan de film Babe,maar dat was een big die dacht dat hij een hond was. Jullie hadden woutje mee moeten nemen, die had er wel raad mee geweten.Zet hem op morgen.kus mama

Willy

Je hebt als je weer thuis bent een super conditie,een goed getrainde hond dus, je kan hem misschien nog wat leren.

Fijn dat de boerin lekker kan koken.

hele leuke foto's dames .

xxvan ons allemaal

Ramona

hoi meiden,
wat goed dat jullie het naar de zin hebben!
maak er wat van !!!
we blijven jullie volgen!

groetjes Ramona

mia

krijg zo'n sound off music gevoel maar dan in wales, geniet er van, en je kan leuk vertellen, zie het geheel goed voor me, xxxmia

tonna

wel lekker dat je goed te eten krijgt kom je niet brandmager terug ha ha