Dag 3 Joya

Dag 3 is achter de rug. De ochtend begon weer zoals iedere ochtend. Voeren, schoonmaken, schapen het land op en de fles geven, alles verliep goed. Daarna eventjes alle koeien gedaan en wat foto's gemaakt.

De stier hieronder heeft trouwens echt een groot voorhoofd!!!

IEMAND ENIGS IDEE HOR OUD EEN KOE KAN WORDEN?

De koe hieronder is 17 jaar oud!!!!!

Toen pauze houden en daarna mocht ik met de boer mee en bleef Debbie achter bij Ken.

De boer en ik gingen samen naar de andere stal toe om wat ooien met hun lam op het land te zetten en een paar lammetjes de fles te geven. Toen dat klaar was gingen we weer terug naar de grote stal.

Daar aangekomen heb ik 2 lammetjes de fles gegeven. Ze kregen voor het eerst de fles dus het was een soort van dwang voeren want ze snapte er niks van. Daarna gingen de boer en Ken samen weer naar de andere stal toe om nog wat dingetjes te doen en moesten Debbie en ik op 2 schapen letten die aan t bevallen waren. Dat ging gelukkig allemaal goed. Van allebei even de navel ontsmet en ze een antibiotica pil gegeven.

Daarna waren we klaar en hebben we gegeten. Net even een douche genomen en de dag is weer om.

de berg hieronder is de berg die wij zo ongeveer 5 keer per dag moeten beklimmen. als je goed kijkt zie je een stuk van de stal. dan weet je gelijk hoever we moeten klimmen!!

OOOO en Debbie krijgt al sinds we hier zijn iedere dag zo ongeveer 40 berichten binnen met allemaal getallen erin. IEMAND ENIG IDEE WAT HET ZOU KUNNEN ZIJN????

Er is vandaag ook iets heel ergs gebeurt,,, ik heb mijn laatste 50 gram drop bereikt. Zijn er misschien ook liefhebbers die mij een zakje drop willen toe sturen? Het liefst zoute drop (A)

Brynhir Farm, Chapel Road, Howey, LLANDRINDOD WELLS, Powys LD1 5PB .

Reacties

Reacties

Larissa

Heeii joya

Hoe groot moet de zak drop zijn dan ga ik die wel even opsturen voor je

Xx larissa

joya

Haha zo groot mogelijk hihi

Kelly

hahaha ik moet echt lachen om jullie verhalen XD rijden jullie die berg niet op met een quad :O wij doen bijna alles met de quad of met een land rover haha
veeeeeeeeeel plezier nog haha
xxx

joya

heej kelly! hoe is alles bij jou?
haha deze berg gaat niet met de quad die moet echt gelopen worden (a).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!