Dag 4

Het einde van dag 4 is in zicht. Het was weer een drukke dag, zoals iedere ochtend begon het hetzelfde tenminste dat hadden we gehoopt!!!

We deden ons werk zoals verwacht werd en toen ineens zei Debbie, Joya ik zie iets gekt hier. Dus ik dacht bij mezelf, alles wat ik hier zie is gek dus het zal wel mee vallen en ging weer verder aan t werk maar Debbie bleef zo aan dringen dat ik moest komen kijken dat ik dacht nou zal ik het dan toch maar eventjes doen. Dus ik ben maar naar haar toe gelopen en tot mijn grote schrik zag ik dat mama ooi zichzelf had gesteriliseerd. Ze had haar baarmoeder er helemaal uitgeperst. Als je dan bij bent gekomen van de schrik en zelf geen pijn meer heb in je buik is het toch wel mooi om te zien zo iets. We konden echt alles zien dus als de volgende keer als ze op school over een baarmoeder beginnen ga ik de docent ff uitleggen hoe het er allemaal uit ziet (a).

We hebben er een paar foto's van gemaakt dus voor degene die dit niet willen zien. Doe je ogen dicht en scrol ff een stukje verder naar beneden :-P

Dus na dit grote drama gingen we verder aan het werk en hebben we gewacht op de boer en Ken want zelf konden we er niks aan doen. Toen Ken en de boer aankwamen hebben we ons verhaal verteld. Alleen waren we allebei even vergeten hoe een baarmoeder ook al weer in het Engels hete? Maar dat is niet erg, met veel hand gebaren en wat gebrabbel kom je overal.

Dus Ken kijken en hij ging ook brabbelen en wat wijzen en. en ook vooral weer veel F*CK enz. zeggen. Nadat hij daar klaar mee was moesten Debbie en ik warm water halen en zeep. Dus wij doen wat ons gevraagd werd en kwamen bij hem terug met warm water en zeep. Dus hij heel netjes alles schoonmaken en afnemen en toen vroeg hij aan mij of ik de benen wilde vast houden van de ooi dus ik denken o god wat gaat hij allemaal doen? Dus ik de benen vast houden en toen ging hij de baarmoeder terug stoppen dus die ooi schoppen voor het leven ( k kan me er ook wel iets bij voorstellen, ik zou ook niet blij zijn als er zoiets zou gebeuren, HEBBEN JULLIE ENIG IDEE HOE GROOT DIE HANDEN VAN DIE MAN ZIJN? ) dus na veel gewrik en geweeg zat de baarmoeder weer op zijn plek. Toen zei hij hou haar vast zoals je nu hebt, ik ben zo terug. Dus na een minuut of 4 kwam Ken terug met een gigantische naald zongeweer zo dik als de poot van een bril en een draad. Toen hij dichterbij kwam zag ik tot mijn grote schrik dat het een strotouwtje was!!! AUAUAUAUAUAUAUA!! Volgens mij heeft die man geen idee hoe t om een naald en strotouw door je doos gehecht te krijgen.

Maar gelukkig vond de ooi het wat minder pijnlijk als ik dacht dat ze het zou vinden.

Toen we hiermee klaar waren gingen de rest van alle beesten eten geven en drinken.

O trouwens de ooien hier krijgen echt iets ges te drinken. T lijkt wel op pannenkoeken stroop haha.

Toen we hiermee klaar waren ging Ken een lam villen. Echt waar hij was er maar 3 minuten mee bezig!

En daarna gingen we dit leuke pakje bij een ander lam aan trekken.

Om jullie eventjes een idee te geven hoe t is om zo een pakje aan te trekken bij een lam.

Het is zo ongeveer hetzelfde als het aatrekken van een leuk jurkje bij een biggetje!

nou nadat dit alles achter de rug was zijn we naar de andere stal gegaan om tevoeren enz.

vinden jullie hem niet schattig? KIJK DIE LEUKE OORTJES!

o en dit is ons huisje:

to be continued...

Reacties

Reacties

larissa

wat een leuke caravan haha.

awh echt schattig al die leuke foto's
dus eindelijk heb hje wat anders gedaan dan alle andere dagen dat is wel leuk.
en het leuke is er is weer een dag voorbij
hoe is het met jullie engels

word zeker steeds beter
nou ja ik zie het verhaal van morgen wel weer


xx larissa

jasper

Zo zo je maakt nog al wat mee daar lekker al die klusjes, ben benieuwd wat je vandaag moet doen.

Xx

tonna

ooohhh joya wat een ellende voel het al helemaal lekker als dat beest moet poepen zieliggggg half dicht genaaid .
dat lammetje wat gevild wordt leeft i nog doet i dat met een tondeuse of zo ???
je leert wel heel veel zo xxxxxxxxxxxxxx

joya

haha nee dat lammetje is dood en hij haalt dan met een mes het hele vel los en trekt het er dan vanaf. je hoort dan iets wat lijkt op het doorknippen van een kipfile haha!

kitty

Het knippen van een kipfilet...... DAT GELUID KOMT MIJ BEKEND VOOR!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!