dag 6

Hello people!!

dag 6 is afgelopen en morgen zitten we er dus alweer een week! de tijd gaat echt snel!

Vandaag is er niks boeiends beleeft. We hebben alles gevoerd en daarna een aantal ooien op het land gezet en Ritchie kwan weer helpen

Frown
. alles liep in het 100 en we konden het allemaal 3 x opnieuw doen pff heuvel op, heuvel af, heuvel op, heuvel af, na vandaag voel ik me echt een berg beklimmer! toen we het allemaal een beetje zat waren gingen we ritchie vangen ipv de schapen. nadat wehem hadden konden we de ooien met hun lam het land op zetten. pff wat een gedoe allemaal. we zijn er gewoon 40 a 50 minuten mee bezgi geweest, terwijl dit werkje ook gewoon in 5 minuten kan. Ook is ons vocabulair weer helemaal bijgewerkt
Surprised
.

daarna gingen we eten. Debbie en ik hadden wel trek in een tostie dus gingen we dat maken. en toen we bijna klaar waren vlogen alle stoppen eruit. En natuurlijk waren Debbie en ik helemaal alleen thuis en was er niemand te bekennen, heel ons eten in de war gegooit, dus we gingen eerst even wat drinken en wachten tot er iemand kwam. Gelukkig kwam onze stoere Ken aan en heeft alles weer aan gezet zodat we onze tosties konden opeten

Laughing
.

daarna gingen we lammetjes voeren de stal opstrooien en de ooien binnen halen. nadit alles gingen we naar de andere stal en te voeren en wat ooien op het land te zetten. toen we terug kwamen stonden er nog een paar ooien op het land

Sealed
OEPS! toen dit klaar was gaven we de lammetjes nog wat melk en gingen we douchen eten en nu internetten.

o en we hebben ook weer nieuwe fotos online gezet!

zo en trouwens het was vandaag echt warm hier. om 5 uur was de temperatuur 20 grade. kun je na gaan wat het smiddags was!

en de benzine is ook een stuk goedkoper!

Reacties

Reacties

Mariëlla

haha dus jullie hadden ook een rustig dagje:P We hebben lekker kunnen genieten van t warme weer! En ik zei al tegen me boer dat ik benzine meeneem naar Nederland! haha maarja dat is weer zo zwaar xD

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!