dag 7

ZODAN!!! de eerste week is alweer voorbij! dit ging echt snel voorbij. hoop dat derest van de weken ook zo snel gaan.

Vandaag hebben we eerst 's ochtends gewerkt en en om 12 uur gingen we ons douchen omkleden eten en SHOPPEN!!!

's Ochtends gingen we eerst ons rijtje af zoals iedere dag voeren, schoon water, opstrooien, hooi geven en ooien controleren. toen dit klaar was gingen we de koeien doen. eerst de stieren hooi geven en dan wachten tot ken derest gedaan heeft zodat wij stro in de stallen kunnen doen.

De koe die eerder deze week al 2 keer was gevallen, lag nogsteeds onderuit. arme schat.

Ook hebben we weer een paar fotos gemaakt van de oude koe! Echt een leuk beestje is het.

voor degene die niet zien wat dit is, het is een neus haha!

toen gingen we schapen het land op gooien en mochten debbie en ik met de quad rijden haha:P.

ook hebben we achterin de schapen trailer gestaan die achter de quad rijd. k heb toen gelijk even een mooie foto van me laarzen gemaakt zodat jullie kunnen zijn hoe ze er nu uit zien. BLEH!

misschien dat ik ze ooit nog schoon krijg als ik er met een spons overheen ga raggen (a).

Toen we hier allemaal mee kaar waren gingen we ons snel douchen en pizza eten haha, daarna ja geloof het of niet. HEBBEN WE MAKE-UP OP GEDAAN HAHA. nog eventjes snel de lammetjes voeren en SHOPPEN maar.

het was een klein winkel straatje dus we moesten langzaam lopen om wat leuks te vinden en om onze 2 uur vol te krijgen. we moesten nog wat boodschappen doen zoals reistabletten douchegel en chips haha. toen we terug liepen zag ik ene super leuke tas staan en helemala niet zo duur. dus heb ik hem gekocht look:

ik ben benieuwd op school dit ook wil vergoeden ( ben bang van niet, )

ook vraag ik me wel af of school misschien kapotte opladers van telefoon wil vergoeden. de mijne heeft nemalijk de geest gegeven.

verder hebben we nog een paar leuke fotos gemaakt van eht uitzicht die je kunt bekijken bij de foto's.

o en eventjes een verslag met de smsjes die debbie allemaal binnen krijgt:

maandag : 65

dinsdag: 84

woensdag: 55

donderdag: 4

vrijdag: 119

en vandaag: 41.

en er staat in: 01591.

Hebben er trouwens eigenlijk nog mensen aan mijn zoute drop gedacht haha
Brynhir Farm, Chapel Road, Howey, LLANDRINDOD WELLS, Powys LD1 5PB

Vandaag heeft debbie ook kaarten geschreven, ik ga de mijne denk ik morgen maar schrijven dan kunnen we ze maandag op de post doen!

Reacties

Reacties

nikki

Hoi meiden,

Wat voor telefoon heeft debbie?

Groetjes nikki (stagiair van t lentiz!)

joya

hee nikki wat leuk dat je ons ook volgt.
debbie heeft een samsung galaxy Y.

groetjes van ons!

Mariella

Euujjj Joyaa en Debbie!:D

Nog naar jullie zin daar?? Joya je hebt egt een leuke tas gekocht! hahaha. Trouwens als jullie t leuk vinden.. kan je ook wat lezen op www.inwales.reismee.nl xD niet zo leuk als jullie verhalen! maar dan zie je hoe t hier is haha
Spreek jullie snel!
xx(K)

netty(bazin chico van de dijk)

hallo debbie en joya, fantastisch leuk om te lezen al die belevenissen van jullie in wales!!
heel veel werkplezier daar en geniet,ook al is het weleens niet zo leuk af en toe, van deze heerlijke tijd!

Mariëlla

Hahaha Joya en debbiieejj... Netty(bazin chico van de dijk) is die ik ken van de honden uitlaten haha.. ze heeft de verkeerde blog hihi.. maar kan ze alsnog onze belevenissen lezen!! :D
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!