dag 8

Vandaag begon al goed, de klok werd natuurlijk een uurtje vooruit gezet en ik had dus helemaal mijn instellingen in mijn telefoon gewijzigd zodat hij t niet automatisch zou doen, HAD HIJ HET DUS TOCH NOG WEL GEDAAN!!! Waren we een uur te vroeg op... wij helemaal van slag natuurlijk. We hebben heel de dag opstartproblemen gehad pff...

Maar goed toen we dus om half 9 aan het werk gingen was het stervens koud dus Debbie en ik 5 lagen kleren aan getrokken die we ook gelijk weer uit konden doen zodra we 1 ding gedaan hadden (a). we deden ons rondje zoals altijd en er was niks bijzonders gebeurt, ook niks geboren een erg saaie dag dus. Om 11 uur was het al aardig warm. We hebben toen nog even met Ken gesproken zover als dat, dat mogelijk was en zijn toen gaan eten, TOSTYS OP ZIJN HOLLANDS :-D! echt lekker.

Daarna gingen we de lammetjes de fles weer geven en de ooien hooi geven en verstoppertje spelen met een lam haha!

ENdaarna gingen we niks doen. T is veelstewarm om met dit weer hard te werken. Toen we klaar waren met niks doen gingen we samen met Ken niks doen op het golfkarretje.

Nadat we daar klaar mee waren gingen we de spullen pakken voor een andere stal en terwijl we dat aan het doen waren werd Ken gebeld. Het was vooral veel gebrabbel wat er aan de telefoon hoorden, maar we konden eruit op maken dat hij niet blij was. Toen hij klaar was met bellen vertelde hij dat er een ooi was overleden dus dat we die moesten gaan ophalen. Dus wij de auto in en opzoek naar de ooi, onderweg hadden we eventjes ene pitstop op een kalf een oor nummer te geven. Toen we bij de ooi aan kwamen moesten we haar in de auto krijgen, maar haar lammetjes moesten natuurlijk ook mee want die kunnen niet zonder mama. Dus dat was een heel gedoe om die 2 te vangen op zo een groot weiland! Pff we waren helemaal bek af, toen we ze eindelijk hadden moesten Debbie en ik in de auto gaan zitten zodat we ze vast konden houden. HET WAREN ECHT AL GROTE LAMMEN TROUWENS! dus wij weer terug naar stal om de 2 lammen in een pen te stoppen zodat we ze vanaf nu met de fles groot kunnen brengen. Alsof we het niet al druk genoeg hebben (geintje).

Hierna gingen we naar de andere stal toe om daar te voeren enz. toen Ken naar huis brengen en naar de vuilstort.

Toen weer op naar huis en de lammetjes de fles geven. Toen we hiermee klaar waren gingen we eten en nu internetten,

ook hebben we een paar nieuwe fotos gemaakt kijk maar in ons fotoalbum.

ik heb vandaag ook zo ongeveer 8 keer me hoofd gestoten AU!

jasper

aardig wat dooie schapen dus het was een dagje zo min mogelijk doen:-)

Xx ly

Nicole

Jeetje, gaat lekker met die schapen.
Mss nieuwe mode jasjes voor de grotere schapen?
Of kaplaarzen van schapen leer?
Wel zielig hoor...

Wel fijn dat jullie mooi weer hebben.
Hoop dat jullie morgen nu eens een echte verloskundige dag hebben , waar jullie tenslotte toch eigenlijk voor komen...toch???

XXXX mama / Nicole

Nikki

Natuurlijk volg ik jullie! Ik heb de link ontvangen van Ramona. Leuk om jullie verhalen te lezen.
Ik heb m'n vriend even aan zn mouw getrokken (die heeft de samsung galaxy S) en die kwam met de volgende tip om die berichtjes uit te zetten:
-Ga naar instellingen
-daar staat als het goed is de tekst: Infoberichten activeren.
-Als dit aan staat, staat er een groen vinkje bij. Je moet deze uitvinken.

Ik hoop dat het werkt!
Veel plezier meiden!

Groetjes,

Nikki

tonna

zijn dat dieren die slapen of dooie dieren ?

joya

haha, dat zijn dooie dieren.

joya

of dieren in een eeuwige slaap:P

marijke

zielig,maar dat hoort erbij. Die schattige lammetjes waar jullie voor zorgen maken een hoop goed. Leuk verslag! Heb het toegevoegd bij favorieten kan je vader ook jullie reisverslagen lezen. Veel plezier!