dag 9

Vandaag hebben we ‘s ochtends ons rondje gedaan en om 12 uur waren we eigenlijk al zo goed als klaar.

We hadden 's ochtends nog wel even ruzie met de 2 lammen (die we gisteren binnen gehaald hebben) de fles te geven. Gelukkig ging het wel. Alleen het donkere lam wilde niks drinken.

Daarna ging Debbie een koe na doen en er was 1 koe die ging steeds heel enthousiast naar haar kijken

Toen we weer in de schapen stal aan kwamen zagen we een pap lam brokken eten. Het zag er zo schattig uit. Hij pakte het in zijn mond, spuugde het weer uit, en steeds als hij een te grote brok in zijn mond had legde hij het weg echt zo schattig

Toen kwam er een ander pap lam aan mijn broekspijp sabbelen en aan mijn vingen

Toen ging Debbie hem optillen

En scheet hij Debbie helemaal onder ( hahahahahahaha)

Om half 12 waren we wel een beetje uitgekeken en gingen we hier en daar wat opstrooien en daarna eten.

Na het eten gingen we weer de fles geven

En toen de schapen controleren aan de andere kant.

Toen we weer terug kwamen aan de voorkant zagen we dat de 2 pap lammen aan de oor van een ander lam ( dat we gisteren hebben opgehaald ) aan het zuigen waren in de hoop dat er melk uit zou komen. dat lam zal ook wel gedacht hebben, waar ben ik in gods naam in beland!

Het lam werd er helemaal gek van en stopte zichzelf in een hoekje

Hierna hebben we allemaal fotos gemaakt van onze pap lammen die graag op de foto wilde haha

(zie foto album)

Toen dit alles gedaan was gingen we zonnen en om 6 uur gingen we naar de andere stal toe. Toen daar de fles gegeven en weer richting huis om te eten, douchen en ons verslag te schrijven.

Ik heb vandaag ook een aantal super leuke fotos gemaakt van Debbie, als je die wilt hebben moet je het haar eventjes vragen!

Larissa

Nou kom maar op met die leuke foto van Debbie

Gaat verder alles goed met jullie
Volgens mij komen jullie super bruin terug
Woensdag word her lekker 21 graden en moren 19
Zo jullie krijgen ech lekker weer

Xx larissa

Nicole

Nou die foto's wil ik ook wel zien !!!!!!!

XXXXXXXXXXXX mama

Willy

Hoi Hoi,
wat is het toch leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's zijn ook al zo leuk. Joya wanneen komt er een foto van jou helemaal Ralph is je maar aan het roepen ,een foto met een lammetje zou super zijn.

dikke kus van ons allemaal Willy xxxxx

kitty

En ik zou ook jullie boer en boerin en niet te vergeten grisley adams wel eens willen zien.

marijke

Wat is dit enorm leuk, dat je alles zo kan volgen, en foto's kan bezien. Fijn dat jullie het daar naar de zin hebben en ook tijd hebben voor leuke dingen te kunnen doen, als oa shoppen. Is het eten daar lekker? de temperatuur is daar goed, nou hier is het nu koud en het mieserregent :(
xxmarijke