dag 12

Vandaag is dag 12 ook aan zijn einde gekomen.

De dag begon zoals altijd hetzelfde. Rond een uurtje of 11 ging ik me laarzen schoonmaken. Oowja dat heb ik jullie nog niet verteld. ER ZIT EEN GAT IN ME NIEUWE LAARS!!! Dus daarom moest is ze schoon maken, zodat we ze kunnen ruilen ( tenminste dat hoop ik dan ). Om 1 uur gingen we eten. En toen we onze eerste tosti hadden gegeten en de 2e erin hadden gestopt werden we uit de keuken geroepen dat we moesten helpen bij het lammeren van een ooi. Dus wij ons tosti apparaat uit gezet en in de auto gesprongen. Eenmaal aangekomen bij de andere stal moesten we de ooi van het land plukken. Dus die ooi rennen en ik dacht bij mezelf het lijkt wel of ze aan het poepen is maar dan uit het verkeerde gaatje haha. En toen ik dichterbij kwam dacht ik huh, ik zien een extra staartje. Toen we haar eenmaal gevangen hadden en naar binnen hadden gebracht vertelde Ken dat wij het mochten gaan verlossen. Dus ik mocht beginnen. Ik voelen en jawel hoor het lam lach achterste voren. Dus ik dat lam terug geduwd en 1 poot gestrekt. Na veel zoekwerk kon ik de andere poot nog steeds niet vinden. Dus gaf ik het op. Toen kwam Ken me helpen. Ook hij vond het moeilijk om te vinden maar hij kreeg het gelukkig wel te pakken. Nadat het lam eruit was ging hij me uitleggen hoe het lam lag en toen hij het verteld had kon ik me voorstellen dat niemand dit zou raden haha. Het lam lag met zijn bovenbeen langs zijn lichaam en zijn onderbeen onder zijn lichaam door zo naar de andere kant toe en met zijn kin tegen zijn knie aan. Haha.

Toen het geboren was, was het dood :-( het wat gelukkig niet mijn schuld hij was namelijk al helemaal wit en er zat nergens meer bloed in.

Toen mocht Debbie het andere lam op de aarde zetten deze leefde gelukkig nog wel.

Toen we terug kwamen op de boerderij gingen we verder eten en hier en daar wat opstrooien enz.

ook zagen we een ooi staan met een raar oog... look

nadat we bijgekomen waren van de schrikgingen we ken helpen bij de koeien

kijk trouwens is hoeveel hooi deze man op zijn vork neemt:

toen gingen we onze controle aan de achterkant van de bedrijf doen en toen zag ik zo een schattig lammetje:

nadat het rondje klaar was gingen we lammetjes naar hetl and brengen en toen hadden we een lam dat dacht dat hij dood gemaakt werd haha

toen we hiermee klaar waren gingen we ooien uitzoeken voor de sclaht deze waren trouwens nog helemaal schoon haha

ZOEK DE VERSCHILLEN:

Reacties

Reacties

Nicole

gatverrrr, dat oog !!!! Wat is daar nou mee gebeurt. laten ze gewoon voor wat het is?

Nou Deb, gefeliciteerd met je 2e kind !!!!

Joya....suc6 met je laars.

Dat ene lammetje met die pootjes omhoog !!!! schaaaaaaaaaatig !!!! Nou Deb, als je lammetjes dan nog niet leuk vindt, dan weet ik het niet meer....

Keep up the good work girls !!!!

XXXXXX mama

Larissa

Heei meiden

Gelukkig kunnen jullie nu ook schapen verlossen.
Awh en die lammetjes zijn echt schattig

Lijken net op een geboren baby'tje

Maar wat heeft dat schaap aan zijn oog dan

Nog heel veel geluk en breng maar veel schaapjes op de wereld

Xxx x larissa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!