dag 13

ALLER EERST:

remercie pour drop
thanks for the drop
????
??????? ??? ???????
bedankt voor de drop

Vandaag dezelfde dag zoals ALTIJD!!!

Pff k wordt dat routine werk echt zat... beter zijn er andere dingen te doen de komende 3 weken anders kom ik helemaal knettergek thuis.
k snap ook nog steeds niet wat we hier doen eigenlijk? k volg een opleiding om in een DIERENARTSPRAKTIJK te kunnen werken later en ik zit nu toch echt op een BOERDERIJ IN WALES... heeft helemaal niks met elkaar te maken maar goed :-S... Dan zullen we docenten wel zeggen een mooie kans maar ik vind er niks moois aan... dit werk had ik net zo goed in Nederland kunnen doen.

Het enige andere vandaag was dat ik een schaap heb verlost waarvan het lam een teruggeslagen kop had. Wat een kut klus was dat zeg... had ik m steeds bijna floepte hij weer terug, en dat zeker wel zo een 10 keer pff...

Ook hebben we een foto gemaakt van een koe die raar deed...

en hebben we een schaap gezien met O benen

Reacties

Reacties

Nicole

Nou jaaaaaaaaa, dat heb ik nog nooit gezien. Een schaap met O benen.

Hoop dat jullie van de drop en chocola genieten !!!!!!!!!!!!

XXXXX mama/Nicole

tonna

he meisie zie het als de kans van je leven je haald je engels een beetje op en je moet maar denken mensen die op een sociale werkplaats werken doen heel hun leven hetzelfde en mensen achter de kassa ook ha ha
ff doorzetten nog 3 weekies . aahhh zielig dat schaapie
xxxxxxxxxxxx tot morgen

Suus

Wat een gek schaap!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!