dag 14

Vandaag zijn we er alweer 2 weekjes. Me eerste zak drop is al leeg en me 2e pak kaarten zijn gekocht haha.

Vanochtend hebben we eerst gewerkt deze ochtend ging het alleen een beetje anders. We gingen van achter naar voor werken. Is ook een keertje leuk voor de afwisseling haha! Het voer was op zoals de afgelopen 4 dagen werken er zakken van 500 kilo voer gehaald en die gaan er gewoon doorheen in 2 dagen echt veel!!! Dus eerst gingen we de koeien doen... toen we daar aan kwamen zagen we tot onze grote schrik dat DE KOE WAS OVERLEDEN :'(. ( De koe die steeds uitgleed ). Dus na even uithuilen gingen we aan het werk. Eerst begon ken bij de stieren. En zoals iedere ochtend gaat hij scheldend die stal in zodat de stieren opzij gaan maar helaas gebeurde dit niet........

Nu wordt het spannend he. Jullie denken vast Ken is overlopen door die beesten en licht nu in het ziekenhuis... JAMMER!!!

Ze renden met zijn 2e naar buiten en ken schreeuwde tegen ons dat we achter het hek moesten gaan staan. Dus wij doen dat... kom ik tot de grote schrik dat het hek van de stal van de andere stieren niet dicht is en we dus tussen de andere stieren in staan. Dus ik zeg tegen Debbie, als 1 van die stieren ook maar 1 stap zet spring ik de koeien stal in. Terwijl ik dag zei zag ik Debbie al denken haha ja doe dat, dan zit je helemaal onder de koeienstront. Ik dacht echter bij mezelf... gatver dan lig ik naast die dooie koe die als haar lichaamsgeuren aan het laten lopen is nu BLEH!

Maar gelukkig bleven ze allemaal staan en hoefde ik niet in de koeienstront te rollen en naast een dooie koe te liggen.

Daarna gingen we schapen met hun lam op het land zetten en toen zagen we een Chiahuahua schaap kijk maar:

Toen dit klaar was gingen we de schapen doe en na dit alles gingen we eten en onze vrije middag nemen... dus een mooie gelegenheid in onze €250,- te spenderen... pff het is nog een hele klus om dat te doen hoor! Maar we zijn al aardig onderweg.

onderweg kwamen we allemaal oude autos tegen heb er een foto van gemaakt,

Ook hebben we vandaag een begin gemaakt aan onze stage opdrachten en hebben we ons boerinnetje al een aantal van onze formulieren laten ondertekenen zodat we niks vergeten zijn als we terug komen in Nederland... het zou zo onhandig zijn namelijk.

Reacties

Reacties

Willy

nog maar 3 weken en dan zijn jullie weer thuis.

Dank je wel voor de leuke kaart.

xx Willy

Fred

Zeg Joya figuur, vraag of "the bolt" Ken die dooie koe even van zijn jas bevrijdt. Mama vindt het leuk als ik schoenen koop met een "koedere huid" naar het schijnt is dat nu helemaal hot. Dus.....

tonna

he joya bedankt leuk die kaart ook erg toepasselijk ha ha
zielig die koe was al ziek zeker ? gaat de boer een hoop centjes kosten denk ik zo . zou wel willen komen maar gaat niet lukken jammerrrrrrr de natuur is super mooi daar xxxxxxxxxxxxxx spreek je morgen

joya

Die koe was erg oud heel erg oud dus het was gewoon haar tijd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!