dag 15

vandaag was dag 15 veel gebeurt vandaag.

om te beginnen was de dag zoals altijd hetzelfde maar debbie en ik hebben een paar dingen geleerd vandaan,,, een koe ontploft echt als het telang dood licht en we vinden schapen de meest domme wezens op aarde.

als we een ooi met haar lam(metjes) op het land moeten zetten gaan die lammetjes natuurlijk schreeuwen om hun moeder... een ooi gaat dan alle lammetjes af om te kijken welke van haar is terwijl die van haar aan het schreeuwen is.

Je kunt het een beetje vergelijken met een moeder die met haar kind naar de speeltuin is en dan zodra de moeder naar huis wil, ze alle kinderen gaat optillen om te kijken welke van haar is terwijl haar kind haar aan het roepen is... STOM DUS!!

ook is er vandaag ene 3ling geboren met 1 lammetje dat echt verschrikkelijk klein is. k denk dat het nog nieteens een halve kilo weegt. het past precies in mijn hand.

En hier zie je een foto van hem voor zijn broer

verder is er deze dag niet echt iets boeiends gebeurt,,,

Reacties

Reacties

kitty

Hoi meiden.ik moet steeds meer aan de film BABE denken na je verhaal. dat van die schapen die dom zijn.nou is het voor die beestjes ook wel erg verwarrend natuurlijk.jullie doen ook maar wat met die beestjes. trekken hun jas uit en doen ze bij een ander weer aan.ik begrijp dat mijn bikini weer uit de koffer kan en mkjn isokleding er voor in de plaats.lekker dan.

ceesaad@kabelfoon.nl

Hallo Debbie
Wat een leuke verhalen, ik heb nog niet alles gelezen.
Ik wens je nog fijne dagen met de schapen en geniet er van.
groetjes van opa en oma Aalbrecht

opa en oma Aalbrecht

Hallo Debbie.
Vandaag je kaart ontvangen,leuk hoor.
Je zal wel een conditie hebben van al de rennen achter de
lammetjes, en dat weer hebben wij hier ook!
ik wens je nog fijne dagen toe met mooi weer.gr.oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!