dag 17

dag 17 is alwer voorbij... nog 18 dagen te gaan. zo ongeveer op de helft dus haha.

vandaag was een dag zoals altijd haha.

Er is niet veel boeiends gebeurd...

Vandaag hebben we ook Debbie haar laarzen terug gebracht want daar zat ook een gat in. toen naar de Farmer shop en heb ik nieuwe laarzen gekocht stomme groenen. ze hadden niks leukers... mijn voeten zijn ook aaan het krimpen... IK HEB NU MAAT 37!!! 't moet niet veel gekker worden.

toen ken vanmorgen aan kwam konden we hem neit missen... Hij had een fel gele verkeersjas aan hahaha ook ben ik er achter gekomen dat hij geen nederlands verstaat.

Hij vroeg wat aan mij en ik gaf met mijn stomme kop eenheel verhaal alsantwoord in het nederlands dus Debbie begon te lachen en toendrong het tot mij door dat ik nederlands sprak. Dus toen zei ken You stupid hahaha.

voorderest was dit het eigenlijk wel een dag zoals iedere dag...

Reacties

Reacties

monique

Sorry debbie hoorde pas dat je in Wales zat.......heb ff alles ingehaald en de verhalen en foto's doorgespit.
Debbie ik vind het indrukwekkend en ben supper trots
op jou en joya. Jullie zijn op de helft nog ff en je jullie zijn weer thuis. Jammer voor jullie want ik ga jullie vervelen....... en debbie ik verwacht natuurlijk dat je persoonlijk een verslag gaat geven als je weer thuis bent. Enne....... kleine huisdieren is dat niks voor je...hint hint...... groetjes monique, raymond en nicole
uhhhh je weet wel de kleine versie van je moeder

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!