dag 18

brrr wat een kou vandaag... voorderest heb ik niks ter vertellen.

haha geintje...

vanmorgen kwamen we ons bed uit en toen zei Debbie he kijk t sneeuwd en ik dacht bij mezelf doe je ogen open muts je slaapt nog half. Toen ik alle moed verzameld had om uit bed te komen en uit t raam keek zag ik dat ze gelijk had en wilde ik gelijk mijn bedje weer in, maar helaas t was werktijd. na t ontbijt gingen Debbie en ik naar de caravan toe om ons even goed in te pakken nadat we8 lagen kleren hadden aangetrokken en ons zo goed als nietmeer kon bewegen gingen we aan het werk zover als dat, dat nog mogelijk was

Tongue out
. na ongeveer een uurtje werken waren we al helemaal bevroren en en nadta we een uur later Ken gevonden hadden zei hij dat we nog eventjes een stsl moesten opstrooien en dat we daarna mochten we ons gaan opwarmen in huis. Nadat we ongeveer anderhalfuur in huis hadden gezeten en nogsteeds niet warm waren moesten we toch maar weer is aan het werk. helaas was deze morgen mijn nieuwe le zéman regenbroek gescheurt nadat hij zeker wel een uurtje of 2 oud was dus moesten ik een andere pakken... pff wat een kou zeg... eerst eventjes de lammetjes voeren en alle ooienweer kuil geven. brr van dat kuil krijg je koude handen! nadat rond een uurtje of 3 mijn lichaam echt nietmeer mee wilde werken moch ik melk gaan maken voor de lammetjes. dus ik helemaal blij dat ik het huis eventjes in mocht en de warme kraan aan mocht doen. dus ik melk gemaakt en de lammetjes gevoerd. toen zei debbie tegen mij jezus wat is die melk koud... oeps sorry ik was eventjes vergeten dat mijn handen zo koud waren dat de fles warmer aan voelde dan dat hij was.

toch raar, vorige week hebben we 30 grade gehad en nu zo ongeveer -5 er zit gewoon 35 grade verschil tussen en jawel 3 dagen!!! echt niet normaal dat grote verschil!

Debbie en ik gaan van de week eventjes handschoenen kopen want anders vallen onze vingers eraf de komende week. Ook zijn die paklaarzen alles behalven warm. Misschien kunnen we ook een draagbare verwarming kopen ( van het geld van school hihi ) en nog 500 stukken kleding die ons warm houden haha. Debbie en ik voelde ons vandaag gewoon een pinguin zo raar liepen we te waggelen door alle onze lagen kleding.

Vandaag waren we lekker optijd klaar ik ging toen gelijk douchen na ongeveer 45 minuten gedouched te hebben en zo ongeveer wel warm te zijn ging ik eruit toen ik beneden kwam was iedereen foetsie en moesten Debbie en ik ons eigen eten maken. PIZZA!!!!! jammie!!!

Vandaag heb ik helaas alleen geen fotos mijn camera licht in de caravan en t is mij te koud om naar buiten te lopen dus die komen morgen wel.

Reacties

Reacties

joya

haa people!!!
door de kou zijn mijn hersenen een beetje bevroren ( en mijn ogen ) want mijn camera lag gewoon voor mijn neus dus heb de fotos er gewoon op gezet.

Monique

Nou meiden krijg het er zelf ook koud van brrrrrrrrrrr en ik d8 dat t hier al erg was. Lijkt me dat de school wel even een extra donatie kan gaan doen....
Groetjes Monique

Fred

Aah kom op nou...twee puur Hollandse meiden klagen toch niet over een beetje sneeuw en kou. Gewoon thermo ondergoed aan, misschien nog een 2e laagje er over heen. Dan jas aan en handschoenen....klaar. En natuurlijk goed eten...een lekker Engels ontbijt met eieren, spek en worstjes. Eventueel nog met bonen in tomatensaus. Grote mok koffie erbij hmmm. "s middags eet je gewoon een klein schaap met flink schapenvet en een borrel. 's avond eet je een stuk van die dooie koe op met aardappelen en groente. En voor je gaat slapen een paar goeie borrels. Wie doet je wat?? Dus meiden luister maar naar een voormalig militair met veel ervaring dan hebben jullie geen last meer van de kou. Hahahahaha xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!