dag 19

oke daar gaan we dan maar weer...

KOU!!!!!

dat moest ik eerst eventjes kwijt en nu beginnen met aftellen maar want we zijn over de helft heen.

vandaag hebben we nog 16 dagen te gaan pff klinkt wel erg lang zo!

achja volgendeweek komen me moeder en fred langs en dan hebben we een paar dagen vrij en daarna het examen zo klinkt het al dichterbij. ik heb het onderhand wel een beetje gehad hier hoor... iederedag maar hetzelfde. Kennen jullie dat geluid dat als je een hele avond in herrie heb gestaan en dan op bed gaat liggen DIE PIEP? Ik ben echt bang dat als ik weer in Nederland ben dat ik nogsteeds schapen hoor bleren.

Vanmorgen gingen we doen wat we altijd deden

heb wel een aantal leuke fotos gemaaktDie staan inons fotoalbum

Reacties

Reacties

Fred

Ja schat, we kommen deuran en we benne d'r bijna. Met zakken drop, hollandse kaas, pindakaas, bitterballen enz. We zullen wel enkele douane medewerkers moeten omkopen hahaha

Fred

Ohh ja...als je straks terug bent in ons warme lente zonnetje....heerlijk aan de westkust van Ollanda. Hebben wij een verrassing voor jou. We hebben je slaapkamer gepimpt met een nieuw dierenbehang-etje. Je raad 't nooit dus zeg ik het maar....schaapjesbehang. Leuk toch, kan je nog even aan Wales denken........

Fred

Vanmorgen gingen we doen wat we altijd deden....dat is jouw quote. En dat klinkt als "echt niet leuk". Bedenk je dan dat dat jouw voorland is als je geen goede opleiding hebt gevolgd. Niks mis mee en met alle respect maar....je zal dan een job krijgen met heel veel routine en herhaling. Dusssss blijf studeren meid en word misschien wel........... dierenarts x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!