dag 20

Vandaag was de dag zoals iedere dag. maar goed, als het toch niet anders kan proberen we er maar het beste van te maken. Om jullie eventjes een ideetje te gevan van in welke stemming Debbie en ik vandaag waren: kedengkedeng oehoe er schieten kilometers spoor onder mij door,,, groeoeoehoeoeoe groen als gras we waren groehoehoen als gras,,, het is altijd lente in de ogen van de tandarts assistente...

Zitten ze nu bij jullie ook in je hoofd? Ja zeker hahaha! goedzo dan kunnen we nu verder met het verhaal van de dag.

Vandaag gingen we een ooi naar het land brengen en ze wilde echt niet luisteren... het was weer is zo een ooi die alle lammetjes af gaat om te kijken of die van haar is terwijl die van haar staat te bleren om haar andacht. Nadat we ( Debbie, Ken en ik ) het helemaal zat waren en we haar eindelijk in een land hadden gekregen ( wat neit de goede was) zei ken. laar haar daar die PIEIEIEIEIEIEIEP ooi de kan dePIEIEIEIEIEIEIEP krijgen stom PIEIEIEIEIEIEP. Dus lieten we haar maar in het land staan en gingen we verder. nadat dit gebeurt was is er niet zoveel meer gebeurt.

Na het eten moest ik eventjes op de stal aan de achterkant van het bedrijf kijken of er een ooi ana het lammeren was. ik daar aangekomen en rond gekeken zag ik een ooi die echt in diepe slaap lag.

Alle ooien rende rond toen ik aan kwam maar ze gaf echt geen kik dus toen liep er er naartoe en toen deed ze nogsteeds niks dus ik maakte snel een foto en gin toen kijken of er misschien niet iets aan de hand was dus ik tikte tegen haar aan en toen schrok ze zich helemaal wild arm beest.

toen ging ik weer terug naar de andere stan toe en was er een lammetje geboren met aftekeningen haha echt schattig:

toen vertelde ken ons dat we weer naar de andere stal moesten lopen en hem eventjes moesten helpen met hekken open doen zodat hij met de tractor een baal kuil kon pakken. daar aangekomen tregen we de deur niet open dus debbie en ik roepen naar ken die ons uiteraard niet hoorde dus zaten we opgesloten haha. wij onze voeten onder de deur door gedaan ( moest gelijk aan dat sprookje denken ) uiteindelijk had ken dus alles zelf gedaan en toen hij de deur open deed zag hij ons staan haha.

toen zagen we een ooi lammeren dus moesten we eventjes blijven wachten om te kijken of alles goed ging. het duurde allemaal wat lang dus zei ken dat we haar moesten vangen en dat deden wel. toen zei ken tegen mij dat ik haar mocht gaan helpen. dus ik probeer mijn hand erin te stoppen dit ging dus gewoon echt niet. het was een ooi die vor het eerst moest lammeren dus nu zullen alle moeders wel begrijpen wat er beoeld wordt. na veel geweld zat eindelijk mijn hand erin en toen moest het lam nog terug geduuwd worden zodat ik zijn voetjes kon pakken. echt waar he, het leek wel een bloeddruk meter die om me arm heen zat en mijn arm is echt niet zo dik, na veel gewrik en geweeg kreeg ik de voetjes te pakken maar die moesten er natuurlijk ook uit terwijl dat ik ze vast had, het was echt geen pretje geloof me. mama ooi was alleenmaar aan t schreeuwen van de pijn ze deed op een gegeven moment zelfs haar ogen dicht. ik ging zo voorzichtig te werk als het mar kon, maar het ging op een gegevenmoment nietmeer. het lam moest er gewoon uit anders zou eht fout gaan. dus probeerde ken het lam eruit te trekken ( want de beentjes waren er al uit) maar zelfs ken lukte het niet zo strak was alles nog. ( nu denken alle moeders gater ik voel me kind weer geboren worden, geloof me na deze ervaring ben ik er wel achter gekomen dat mijn ouders geen grootouders worden ) op een gegeven moment zei ken dit duurt te lang het moet sneller. dus hij trekken en ik proberen die kop eruit te duwen maar het ging gewoon echt niet. uiteindelijk die ken wat geweld in de strijd gooide was hij eruit. een best wel groot lam voor een ooi die voor het eerst moest lammeren. gelukkig leefde iedereen nog hoe moeders er van onderen aan toe was durfde ik niet meer te controleren.

nadit alles moesten we de lammetjes nog melk geven en de ooien nog wat voer en waren we klaar.

Reacties

Reacties

willy

ik ben blij dat ik die ooi niet was, arm schaap.Jullie maken wel wat mee.
liefs Willy

Fred

Dear gynecologist, I'm very grateful that you delivered our baby, bééééh . I heard it wasn't an easy job to do, beeeeh. Many thanks and greetz from the proud father him self P.s. but can you please fix the lower end of my wife. It looks very bloody and different now then before. Thanks again.....

tonna

nu weet ik t zeker dat het een goede keus was geen kinderen te krijgen. waarom krijgt een beer en een kangaroe maar een kindje van een paar centimeter en de rest zo groot dat je er echt een grote xxxx aan over houd bbbbrrr

marijke

jeetje wat een gedoe zeg, niets voor mij brrr. Wat maken jullie veel mee zeg, jullie verslagen zijn leuk om te lezen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!