dag 23

Zo daar zijn we dan weer met een verhaaltje.

het aftellen is begonnen hoor!!!

Nog maar 12 dagen te gaan.

vandaag is er niet veel anders gebeurt dan gisteren en de dag daarvoor en al die dagen daarvoor maar we hebben nog wel eventjes gelachen met zijn 2e haha!

Ik heb wat leuke fotos gemaakt en waar van 1 van Debbie. Ik ben echt benieuwd wat ze gedacht zou hebben toen ik die foto maakte!! Jullie ook?

brr wat een griezel he!!

ook hebben we wat filmpjes op youtube gezet misschien wel leuk om te kijken?

dezelink is: Enzo krijgt een douche @ wales

https://reismee-storage-production.s3.eu-central-1.amazonaws.com/19671/fotos/113724/113724_1333993637_500.jpg

en deze link is: koe verveelt zich @ wales

( hier moet dan een link komen te staan )

hmm hij is nog niet geupload misschien als ik klaar ben met mijn verhaal is die wel klaar.

Toen Debbie en ik klaar waren met al het werk was het half 1 en gingen we alvast maar eten, we hebben pauze gehouden tot jawel!!! half 3 haha goed he. eerst gingen Debbie en ik eten en toen daarna kwamen Ken en de boer erbij en hebben we netjes gewacht tot hun klaar waren (A).

na het eten gingen we doen wat we altijd doen NIKS!!!!!

en na het niks doen gingen we de koeien kuil geven en de lammetjes melk geven

O WAT IS PIETERTJE TOCH SCHATTIG!!!!!!!!!! Hij heeft echt een groot aaibaarheidsgehalte!! haha-ha.

Hmm k gebruik volgensmij wel erg veel UITROEPTEKENS! <- doe ik het weer.

Nadat we dus klaar waren met melk geven en Pietertje knuffelen gingen we alle ooien biks geven vers water en kuil. Dus wij netjes ons werk doen en ik haal stro uit een bak water. dus ik roer lekker met mijn hand door dat water heen en toen dacht ik bij mezelf wat voel ik nou toch dus ik pak het beet en haal het omhoog en jahoor!!!! GATVERREDAMME AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!

gatver een muis!! wel een erg grote dus we noemde heb mickey mouse. Dus wij naarKen om onzemuis te laten zien en te vertellendat we hem een naam hebben gegeven zegt hijtegen ons dat het een rat is. Wij helemaal teleurgesteld natuurlijk en ik vooral geschokt maargoed ff goed je handen wassen en bijkomen van de schrik en toen waren we klaar met alles. het was kwart voor 4 toen we het huis in stapte. We hebben toen de laatste puntjes op onze stage opdrachten gezet en onze europas laten ondertekenen zodat we daarmee klaar zijn want morgen komt morgen me moeder ( woensdag dus ) dan gaan we een paar dagen leuke dingen doen en vooral niet werken!

Zijn we wel aan toe.

ook neemt me moeder zuurkool mee dus gaan we woensdag zuurkool maken voor de hele familie! ben benieuwd of iederen het hier lekker vind haha!

de youtube link doet het nogsteeds niet dus jullie moeten morgen ofzo maar eventjes kijken op www.youtube.nl en dan intukken koe verveelt zich @ wales.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!