dag 24

Nou daar gaan we dan maar weer. Ik merk wel dat we door de dagen en weken heen minder te vertellen en te schrijven hebben en dat we minder volgers en reacties krijgen op onze verhalen en fotos.

Maar voor ons laatste handje vol met volgers ga ik proberen nog een leuk verhaal te schrijven.

Nou hier komt het dan.

Vanmorgen begon de dag anders dan andere dagen YEAH! We waren wel ff toe aan afwissling want dat alleenmaar hetzelfde doen worden we een beetje moe van. We kunnen al het werk met onze ogen dich doen onderhand!

Deze ochtend was Ken niet aanwezig dus moesten we alleen beginnen zonder hem. Dus de boer ging mij vertellen wat ik moest doen. Hij moest wel lachen om me omdat ik steeds ging zeggen wat hij mij wilde vertellen. Ja dat krijg je als je al 23 dagen hetzelfde werk doen haha.

Dus wij ons werk doen zoals iedere ochtend en toen we de koeien aan het voeren waren zagen we tot onze grote schrik dat er een moe was begonnen met bevallen ( teminste dat dachten we ) dus wij nar de boer toe om te vertellen wat we gezien hebben en toen vertelde hij ons dat we stro in de stal moesten neer liggen voor haar. IK HAAR KOEIEN. ZE ZIJN VEELSTE GROOT EN VEELSTE ENG!!!! Op me bord moeten ze liggen. Ze moeten niet voor me neus staan als ik een stal aan t opstrooien ben. Toen we klaar waren om 11 uur was er nogsteeds geen Ken aanwezig, maar we zagen wel de post aankomen. Dus wij snel naar het huis gerend om te kijken of we misschien ook post hadden EN JAWEL! we hadden nogmeer kaarten gekregen. dus hebben we de bij derest van de verzameling opgehangen

Om ongeveer 12 uur was Ken er dus konden we de ooien aan de anderekant van de stal voeren en de koeien. Toen dit klaar was, was het 2 uur en gingen we eten. Na het eten gingen we de stallen opstrooien en zagen we dat pietertje op zijn moeder lag echt zo schattig!!!

Hierna gingen we niks doen haha.

Aan het einde van de dag was er nogsteeds geen kalfje maar het zou wel moete gebeuren vannacht of morgen!!

Reacties

Reacties

Larissa

Super goed dat jullie het bijna blind kunnen haha

Ik vind jullie verhalen nog erg leuk on te lezen

Xx Larissa

jasper

hey ik zieme kaart hangen :-) nog even en dan ben je weer thuis:)

Oma Sita

Zo, eindelijk uitgeprutst op de pc om jullie een berichtje te kunnen sturen. Het is ook wat met die oude mensen op een computer!!!
Debbie , van je moeder hoorde ik hoe het met jullie gaat. In het begin even wennen, maar zo te lezen zijn jullie nu bijna volleerd.
Nog even en dan zit het er op, het avontuur, en kunnen jullie thuis op de bank alles nog eens even herkouwen, als twee schaapjes!!!
Nog even het laatste stukje, nog veel plezier en tot gauw.
Groetjes, Oma Sita

Nicole

Nou ik ben nog steeds VOLGER hoor !!!!!!!!!!!
Kijk er iedere dag naar uit !!!!

Aaaaaach , die Pietertje....wat een schatje is het toch.
Ik heb nog wel ruimte op mijn grasveldje :-)

Keep up the good work , girlzzzzz

xxxx mama/Nicole

mama kitty

Laat die koe even wachten tot morgen.Kan ik meekijken .p.s. mijn koffer stinkt naar rookworst.

astrid

Ik heb alle verhalen nog gelezen tot nu toe hoor, maar zit ook op de blog van Mariella waar ik altijd eventjes een berichtje achter laat.
Nou meiden nog anderhalve week en dan is het alweer voorbij, ga zo door!!!!

mia

hallo, sorry wasdruk met werken maar heb je verhalen wer gelezen, erg leuk en gezellig, het meeste dan.

groetjes, mia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!