dag 29

O,o,o,o de dag was weer erg GE-WEL-DIG!

laten we beginnen bij het begin...

Toen we vannacht weer zoals bijna iedere nacht wakker werde van dat verschrikkelijke alarm. waren we het een beetje zat. al bijna 3 nachten ongeveer om het uur wakker worden is geen pretje. dus Debbie en ik mopperen tegen alkaar. En gingen we weer verder slapen. toen we sochtends wakker werden waren we het een beetje zat dat rot geluid dus zeiden we tegen elkaar als we dan geluid vanacht weer horen en gaan we net zo lang zoeken tot we het gevonden hebben.

toen ontbijten. na het ontbijt aankleden en toen we de caravan uit liepen stonden Daniella en Henk voor onze neus. Dus wij eventjes gepraat en de spullen gepakt om aan het werk te kunnen. ( Ze hebben de beste dag uitgekozen om te komen want deze ochtend was Ken er niet en moesten we alles zelf doen dus konden we veel laten zien haha )

tussen door nog wat gepraat en ongeveer om een uurtje of 10 waren ze weer weg. dus konden we weer aan de slag.

In de tussentijd was Ken ook gearriveerd

toen gingen we met Ken mee om te voeren en wat lammetjes te vangen om te injecteren.

daarna eten en na het eten gingen we de de ooien controleren op het land. toen we om een uurtje of 3bovenaan het land waren aangekomen kwamen we Ken tegen in de tractor. dus wij vroegen was we konden doen en toen zei hij wacht maar eventjes op mij en ben over een paar minuten terug.

dus wij hebben zo ongeveer 3 kwartier gewacht en na die tijd was er nogsteeds geen ken dus gingen we naar de boer toe om te vragen wat we konden doen. hij vertelde ons dat we alvast spullen konden inpakken voor de andere stal en dat we daar heen konden gaan.

dus deden we dat en gingen we naar de andere stal toe. toen we om 8 uur klaar waren met de andere stal en we gegeten hadden kwam Ken aangeren WAT BEN IK BLIJ DAT WE NIET OP HEM GEWACHT HEBBEN HAHA!